2017. december 1., péntek

FB ki menni akar, de visszarántottam
Új FB jelölt ki egyetemi napokról húztam, s múlt vele egy nyár,
ment vele egy félév, 2 hete újra duma
kicsit kacéran, kicsit kedvtelésből megyek, megyek át
lement a tea, semmi
odamegyek, megsimogatom, ráölelek
s olyan szorítást ad, ami elmondja az elmúlt fél év minden egyes napját amit azzal töltöttünk,
hogy egymást kerülgettük illemből
"szóval van ez a barátnőm és..."
" ne haragudj, beléd bambultam"
" belém bambultál?"
"aha, elképzeltem ahogy duglak"

pizza sör koktél
lebeszélve valami, valami több, valami
valami ami lehet nem is kell
valami ami lehet nem ad majd annyit, mint elvesz
valami mire hiszed h vágysz
valami ami elfogja ragadni a a dolgot ami most van
dolog mi hihetetlen, ellentmondásos
dolog mit nem ölel fel a valami
valami mely bármikor lehet de dolog mi nem

amúgy januártól multi
ja, biztos nagyszerű lesz tapasztalat szerzésnek és tudás tágításnak,
ja, vagy nem






Gondoltam jelentem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése